مجموعه بازار آب مقطر ایران شما را به خرید بهترین محصولات آب مقطر و آب دیونیزه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 5 =

پخش عمده آب دیونیزه ضد عفونی

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع گوناگون آب دیونیزه ضد عفونیقیمت روز آب دیونیزه ضد عفونی

 

پخش عمده امونیاک کپسول با قیمت مناسب از طریق وب سایت ما انجام می گیرد. آب دیونیزه شده یا به عبارت دیگر آب یون زدایی شده به دلیل داشتن PH خنثی در بسیاری از آزمایشات پیشرفته به عنوان آبی ضد عفونی استفاده می شود.

کاربرد وسیع این محصول سبب گردیده بسیاری از مراکز مانند آزمایشگاه ها که نیازمند استفاده مداوم از آن هستند، سفارش خود را به صورت غیرحضوری خریداری کنند.

پخش عمده آب دیونیزه ضد عفونی

انواع گوناگون آب دیونیزه ضد عفونی

انواع گوناگون آب دیونیزه ضد عفونی

 

همانطور که می دانید آمونیاک آزمایشگاهی آبی است که در طی یک فرایند شیمیایی تمام یون های معدنی آن از قبیل سدیم، کلسیم، آهن و مس حذف شده است. این عمل سبب تولید آبی با خلوص بسیار بالا می شود که شبیه به آب مقطر بوده با این تفاوت که فرایند تولید آن سریعتر صورت می گیرد. امروزه از آب یونیزه شده به طور گسترده در صنایع مختلف از جمله داروسازی، صنایع آرایشی و بهداشتی جهت ساخت داروها و محصولات آرایشی و همچنین تولید انواع حلال ها و حجم دهنده ها استفاده می شود.

انواع آب دیونیزه ضد عفونی نیز به شکل استرلیزه جهت تزریق داروهای تزریقی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلف این آب بسته به روش آزمایش و نوع مصرف آن، از آب آشامیدنی یا آب خالص تولید و تهیه می شود. آب دیونیزه با استفاده از رزین های تعویض یونی ساخته می شوند و در داروسازی به اشکال مختلفی از آن استفاده می شود.

روش های مختلفی جهت تصفیه و خالص سازی این آب به کار گرفته می شود که با توجه به میزان خلوص ممکن است متفاوت باشد. در تولید آب دیونیزه ضد عفونی از آب فیلتر شده با بالاترین خلوص استفاده می شود و می تواند جایگزین مناسبی برای آب مقطر به حساب آید.

انواع گوناگون آب دیونیزه در بازار موجود بوده که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • آب مقطر دیونیزه
  • آب دیونیزه با خلوص بالا
  • آب هوا زدایی شده
  • آب دیونیزه بدون اکسیژن

قیمت روز آب دیونیزه ضد عفونی

قیمت روز آب دیونیزه ضد عفونی

 

قیمت آب دیونیزه ضد عفونی با توجه به نوع، شرکت تولید کننده، نوع و حجم ظرف بسته بندی و… متفاوت است. این محصول یکی از کاربردی ترین انواع آب های ضد عفونی کننده در بازار بوده که کاربردهای متعددی دارد و به همین دلیل خرید و فروش آن در طول سال رونق دارد. اگر خرید را به صورت اینترنتی انجام دهید می توانید با پرداخت هزینه کمتر، مقدار بیشتری از انواع بهترین آب دیونیزه را خریداری کنید.

در فروش اینترنتی قیمت ها کاملا به روز بوده و از آنجا که عرضه مستقیم صورت می گیرد، محصول با قیمت منصفانه تری به دست مصرف کننده نهایی می رسد. لذا خرید به این شیوه در سال های اخیر با استقبال خوبی روبه رو شده است.

مهدی خلیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی خلیلی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129438730

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdi.kh2017m@gmail.com

مجموعه بازار آب مقطر ایران شما را به خرید بهترین محصولات آب مقطر و آب دیونیزه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید